Spindelmannentårta till en Ludvig!

I mitten på mars i år satt jag på en tjejkväll där vi pratar om att baka och skapa. En av mina vänner säger att hennes son mer än gärna vill ha en spindelmannentårta när han fyller år i början av maj. 
Jag funderar lite och säger till min vän att det kan jag nog fixa. I samma stund tänker jag, hjälp vad säger jag, jag har ju aldrig bakat en tårta med spindelmanen på. Men kände att jag var tvungen att utmana mig själv. 
Jag gjorde två stycken tårtor till honom. 
Båda tårtorna blev klassiska prinsesstårtor. 
 
Resultatet blev så här: 
 
 
 
 
Aaaa ganska nöjd med tanke på att jag aldrig tidigare provat göra täckta tårtor. 
Tack Carin för att du lät mig prova. 
JAG ÄR FAST!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0